Wengholm & vänner

I Wengholm & vänner träffar det moderata regionrådet i Jönköpings län, Malin Wengholm, partikollegor och andra för att diskutera politik och samhällsutveckling. Från det närmaste nära i regionen till de övergripande nationella sammanhangen. Podden sätter komplexa frågor i ett sammanhang och förklarar bakgrunden till de nyheter som ofta presenteras.

Välj din kanal ovan eller lyssna direkt här nedan

Avsnitt 12. Om trygghet och vikten av en berättelse om vilket Sverige vi vill ha

Det moderata regionrådet Malin Wengholm möter partiets länsordförande Gottlieb Granberg för att diskutera regionpolitik och trygghet i bland annat Värnamo. —De lokala politikerna har ett stort ansvar, säger polisen Erik Lindblad som tidigare arbetat i Botkyrka och Södertälje.

Om podden

I Wengholm & Vänner träffar det moderata regionrådet i Jönköpings län, Malin Wengholm, partikollegor och andra för att diskutera politik och samhällsutveckling utan rädsla för obekväma frågor. Podden sätter komplexa frågor i ett sammanhang och förklarar bakgrunden till de nyheter som ofta presenteras.

För press